HTML

Brighton élete

Majdnem mindent felszámolva magunk mögött kijöttünk Brightonba egy jobb mindenség reményében. Egy 30-as házaspár újrakezdése.

Friss topikok

  • dusek: Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek. (2014.02.06. 14:59) Lengyel-magyar jóbarát
  • l.christa: Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!! (2013.12.20. 22:53) A várva várt:-)))
  • ___________________________ (törölt): Na, én ezzel 3 évig szenvedtem Birminghamben, a bőröndben hurcolt, aztán kincsként őrizgetett gyua... (2013.09.09. 13:43) Éhség (honvágy?)
  • borbelyzsuzsa: Hát igen, inkább egyék meg a maradékot, csak ne rám célozzanak az utcán:-)) (2013.05.14. 17:45) Mert a sirályok is éhesek
  • stleon: Igen, meglépetés volt itt Burgess Hil-ben is.Egész este autókat tologattunk egy enyhe emelkedőn.Mi... (2013.03.20. 10:16) A hó Brightonban

Címkék

Lengyel-magyar jóbarát

borbelyzsuzsa 2013.03.30. 19:13

lengyelbolt_1364666879.jpg_640x480

Vannak itt brightonban lengyel boltok. Mivel a nem angol lakosság legnagyobb százaléka lengyel. Elég sok helyen van Brightonban is, én kettőt ismerek közülük. Nagy örömömre nemrég magyar termékeket is elkezdtek forgalmazni.

Mindíg jó amikor otthon van az ember és akkor olyan természetes, hogy van ez is meg az. Itt azért mint már írtam nem lehet mindent megvenni a boltokban, de hisz ez ettől Anglia. Mindenesetre sok embernek (én köztük vagyok) hiányoznak a hazai ízek. Nem mindíg, de néha elkap a jaj de ennék valami igazi otthonit. A képen látható termékekkel mostmár meg lehet tenni. Hurrá.

Boldog húsvéti ünnepeket mindenkinek. (A tormánk már megvan hozzá:-)) )

2 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brightonelete.blog.hu/api/trackback/id/tr735184652

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

stleon 2013.04.01. 20:41:30

Ejha!Melyik bolt ez, ha megkérdezhetem? Nálunk csak lengyel áruk vannak, magyar nincs sajnos.

dusek 2014.02.06. 14:59:03

Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek.
süti beállítások módosítása