HTML

Brighton élete

Majdnem mindent felszámolva magunk mögött kijöttünk Brightonba egy jobb mindenség reményében. Egy 30-as házaspár újrakezdése.

Friss topikok

  • dusek: Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek. (2014.02.06. 14:59) Lengyel-magyar jóbarát
  • l.christa: Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!! (2013.12.20. 22:53) A várva várt:-)))
  • ___________________________ (törölt): Na, én ezzel 3 évig szenvedtem Birminghamben, a bőröndben hurcolt, aztán kincsként őrizgetett gyua... (2013.09.09. 13:43) Éhség (honvágy?)
  • borbelyzsuzsa: Hát igen, inkább egyék meg a maradékot, csak ne rám célozzanak az utcán:-)) (2013.05.14. 17:45) Mert a sirályok is éhesek
  • stleon: Igen, meglépetés volt itt Burgess Hil-ben is.Egész este autókat tologattunk egy enyhe emelkedőn.Mi... (2013.03.20. 10:16) A hó Brightonban

Címkék

A várva várt:-)))

borbelyzsuzsa 2013.10.03. 15:59

gesztenye_1380808362.jpg_480x640

Írtam már, de most újra megteszem, nekem a gesztenyepüré hiányzik a legjobban. Tavaly karácsony előtt tudtam venni, konzerves 100% gesztenyét, amit pulykába lehetne tölteni, de én tortát próbáltam belőle csinálni. Akkor a fiúk nagyon kedvesen behabzsolták, de én éreztem, hogy ez nem az igazi. Ez csak olyanka.

Írtam már a lengyel boltról. Na, nemrég valaki kiírta a facebookon a brightoni magyarok csoportban, hogy lehet  kapni gesztenyepürét. Alig vártam a másnapot, hogy mehessek. Reméltem, hogy akad még nekem.

Persze aznap éppen szakad az eső, a tenger felől a tengervizet fújta a szél, de semmi sem tántorított el a célomtól. Sikerrel jártam. Persze már elfogyott amit vettem, de akkor is. Volt egy pár nap amikor "karácsony" volt megint.

Azért karácsony, mert kiskoromban valahogy mindíg karácsonykor volt otthon gesztenyepüré. Ez az egyik állandó emlékem a karácsonyról, és a magam jelenlegi kiscsaládjában is megtartottuk ezt a hagyományt. Apósomék, Anyósomék mindig nagyon sok féle és nagyon finom sütiket csináltak, így Gáborral megmaradt a karácsony esti kettesben töltött vacsoránk után a püré.:-)

 

1 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brightonelete.blog.hu/api/trackback/id/tr385549307

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

l.christa 2013.12.20. 22:53:57

Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!!
süti beállítások módosítása