HTML

Brighton élete

Majdnem mindent felszámolva magunk mögött kijöttünk Brightonba egy jobb mindenség reményében. Egy 30-as házaspár újrakezdése.

Friss topikok

  • dusek: Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek. (2014.02.06. 14:59) Lengyel-magyar jóbarát
  • l.christa: Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!! (2013.12.20. 22:53) A várva várt:-)))
  • ___________________________ (törölt): Na, én ezzel 3 évig szenvedtem Birminghamben, a bőröndben hurcolt, aztán kincsként őrizgetett gyua... (2013.09.09. 13:43) Éhség (honvágy?)
  • borbelyzsuzsa: Hát igen, inkább egyék meg a maradékot, csak ne rám célozzanak az utcán:-)) (2013.05.14. 17:45) Mert a sirályok is éhesek
  • stleon: Igen, meglépetés volt itt Burgess Hil-ben is.Egész este autókat tologattunk egy enyhe emelkedőn.Mi... (2013.03.20. 10:16) A hó Brightonban

Címkék

Ezért szeretem Angliát 1...

borbelyzsuzsa 2012.08.20. 18:57

foto_1345481172.jpg_640x480

Miután lett hűtőnk, internetünk, semmi sem gátolt meg abban, hogy kipróbáljam az internetes vásárlást.

Nem az Ebay-re gondolok, hanem az élelmiszer vásárlásra.

Írtam már arról, hogy vannak nagyobb áruházak, ahol már jártunk. De sose volt jó az a része, hogy amikor fizettünk a kasszánál cipelhettük haza a sok dolgot hátizsákban, szatyorban a buszon meg persze gyalog. Sose kedveltük ezt a részét. (Ki szereti)

Editke megmutatta nekem, hogy hogyan lehet a netről a tescoból rendelni házhoz. Innentől kezdve ment minden mint a karikacsapás.

nagyon jól el lehet tölteni az időt azzal, hogy a neten keresel rá különböző termékekre. Nem olyan mint amikor csatangolsz a boltban, de itt megteheted azt is, hogy kiszaladsz és leellenőrzöd, hogy mennyi só is van itthon. Nem kell a listát megírni. Bármikor abbahagyhatod, és visszatérsz később. Az oldal külön felhívja a figyelmedet arra, hogy mi akciós, mikor jár le az akciója és hasonlók. Mitán megvan a lista két órás időintervallumra osztva lehet kiválasztani, hogy mikorra hozzák házhoz. Én a másnap estét választottam ki. Megrendeltem üdítőket, konzerveket, fagyasztott árukat, annyit amennyit én magam nem is bírtam volna hazacipelni, és nagyon boldog voltam amikor megérkezett. A fotón az látható amiután bepakoltam a küszöb elől a szatyrokat. Egészen odáig hozták. A fagyasztott dolgok még fagyottak voltak, és minden rendben volt.

Ahogy kitárult eme világ észrevettem, hogy mindent de mindent meg lehet venni a neten. Ki sem kell mozdulnod itthonról.

Ez nagyon kétirányú, de ha a praktikus szempontot nézem akkor jó.

Szeretek kavarogni az áruházban, nézegelődni, hogy mik vannak, milyen új ételek, italok, minden, de a hazavonszolásukat sose szerettem. Így ez a pobléma most megoldódni látszik. Hurrá.

Ja, azóta már inget is vásároltam Gábornak a neten.

30 komment

A bejegyzés trackback címe:

https://brightonelete.blog.hu/api/trackback/id/tr814722031

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Orltran 2012.08.21. 17:27:30

umm. groby.hu, driveinstore.hu, stb. Beírod googlebe, hogy online bevásárlás, és rájössz, ezért nem kell Angliába menni...

Eltévelyedés · http://gumimacik.blog.hu/ 2012.08.21. 17:33:10

Én is kipróbáltam, és a szokásos termékekből, főleg üdítő meg egyéb cipelnivalóból jó is. Bár egyrészt értem én mi kerül 3-5 fontba a kiszállításon, másrészt azon veszek még inkább egy kiló husit.
Viszont ami feltűnt, hogy nagyon nehézkes a kereső. sokkal nehezebbnek tűnt instant összehasonlítani a termékeket, és ugye a neten azt tolják eléd, amit akarnak, a boltban észreveszed azt is, ami neked jobb lenne.

a husi - Azt meg akarom fogdosni, mert két egyforma fagyasztott húson is lehet 10% zsírkülönbség.

Egyes áruházi árak, akicók nem érhetőek el online.

Zöldséget-gyümölcsöt. főleg le akarom taperolni, mielőtt kihozzák. Nem mindegy, hogy az avokádó nagy, zöld és enyhén puha, vagy kicsi, fekete és kőkemény. Ugyanez a pékárúra is.

És ugye a reduced to clear szekció teljesen nem elérhető online. Ami azért _NAGYON_ fontos nekem.

Plusz... én SZERETEK a teszkóban sétálni. Szóval nagyritkán, amikor bekínálnak, hogy ha elköltök 50 fontot, akkor 20% kedvezmény, na akkor hozatok velük 3 hónapra elegendő üccsit, sört, és egyéb "faszomfogjacipelni" standard dolgokat.

gipsykilla 2012.08.21. 18:01:05

Ezért szereted? Ki sem kell mozdulni, nehéz szatyrok, hogy ide ne csináljak LOL! Legyen (ha még nincs) neked is jó kövér segged, mint az angoloknak meg az amerikaiaknak!

mizie 2012.08.21. 18:06:27

El sem hiszem, hogy ez a cikk 2012-ben készült... Te hol laktál eddig?

chipanddale74 · http://www.autosvilag.com 2012.08.21. 18:30:13

Nálunk 2014-re ígéri a Tesco, hogy bevezetik ezt a szolgáltatást.

átlátó 2012.08.21. 18:46:40

Nagy vilag, ha az ember a Gabornak a zinterneten inget tud soppingolni es mindezt Angliaban... de komolyan nagy dolog. Abba ne hagyd.

borbelyzsuzsa 2012.08.21. 18:54:47

@mizie: Az utolsó három évben Békéscsabán, és ott nem igazán érhetőek el ilyen szolgáltatások.

Matteo79 2012.08.21. 19:14:20

@mizie: Ezért kár beírni. Mindig vannak újszülöttek akiknek új a vicc... Attól hogy te már régóta ismersz valamit, másnak új...

FF 2012.08.21. 19:53:38

A Groby ugyan csinálja ezt évek óta, de ha nem a szűk belvárosban laksz, akkor a szállítási díjjal nem éri meg napi vásárlásra, max hetire. Meg eleve nem olcsók.

A Tesco akár működhet is. :)

flea 2012.08.21. 19:59:28

@borbelyzsuzsa: javaslom az Ocado-t is. Ha regisztrálsz, egy idő után 20 fontos kuponnal fognak bombázni, hogy próbáld ki őket. :)

Nekik jobb a site-juk a Tescónál, olcsóbb a kiszállítás, és 1 órás időbeosztásuk van, nem 2. Valamint jobb minőségű termékeket kapsz náluk (Waitrose). Cserébe picit drágábbak, de a kuponon meg az olcsóbb szállításon a különbség nagyját megspórolhatod.

Balatony (törölt) 2012.08.21. 20:54:34

A poszt olvasása közben néhol mosolyfakasztó a fogalmazás, de nem értem, mit kötekednek a kommentelők. Lehet, hogy a sok magasztos célért küzdő hozzászólónak nincs ideje örülni az olyasminek, hogy házhoz hozzák a nagybevásárlást, de a ti édesanyátok már lehet, hogy jobban értékelné a dolgot (nem, nem vagyok anya). Ez kb olyan, mint összeveszni az olimpián (ja, hogy ez megtörtént?).

sírjatok 2012.08.21. 21:04:58

@Balatony: nem az a gond, csak az "ezért szeretem Angliát" címszó azt sugallja, mintha máshol ilyen nem lenne.

Balatony (törölt) 2012.08.21. 21:14:27

@sírjatok: jogos, kicsit félrevezető (bár magyar viszonyokhoz mérve azért van alapja a megkülönböztetésnek)

Vizilabda 2012.08.21. 21:20:15

Én tiszteletbeli angol gentleman vagyok, a királynő testőre és a sugárhajtású laboratórium David Duncan professzora. Megszólításom: atyám.

micsoda? 2012.08.21. 21:43:25

Ami azt illeti Magyarországon nem így működne. Részben, többet is megengednek velünk szemben a bevásárló áruházak. Például a Tescora mindenféle panasz jelenik meg a médiában. Képzelhető milyen csomagot állítanának össze - mondjuk a szagától lemosott húst -. Aztán másként bánnak a nagyvárosi vevőkkel, mert sosem lehet tudni, hogy a kedves vásárló milyen pozícióban van. Vidéki meg ritkán reklamál, azt meg lehet „etetni” .

sírjatok 2012.08.21. 22:14:59

@Balatony: "bár magyar viszonyokhoz mérve azért van alapja a megkülönböztetésnek) "

mire célzol? Szerintem pont így lehet MO-n is rendelni, legalábbis mi elég rendszeresen szoktunk, innen:

www.groby.hu/

nem csak mi, mások is a családban.

ugyanúgy mutatják, mi akciós, ugyanúgy félre lehet rakni a listát, stb. Teljesen jól működik. Egy dologban hibádzik, hogy nem kétórás intervallumot lehet jelölni, hogy mikor hozzák, hanem ennél nagyobbat.

@micsoda?: paranoia

janper 2012.08.21. 22:49:24

Waitrose meg Ocado jobb, raadasul ingyenes.

axaic 2012.08.21. 23:10:53

Elolvastam a korábbi bejegyzéseket, nagyon helyesek vagytok, sok sikert az új élethez!

Az index címlap generálta trollokkal ne foglalkozzatok (bár arra jó, hogy tudjátok, miért mentetek messzire :)

sírjatok 2012.08.21. 23:14:05

@axaic: más országokban nincs ugyanis troll, nyilván :) Az indextrollok kézből esznek pár youtube accounthoz képest.

micsoda? 2012.08.21. 23:15:28

@sírjatok: Igy is lehet mondani. Csak van aki "él", és van aki otthon a katalógust nézegeti.

sírjatok 2012.08.21. 23:25:39

@micsoda?: fú micsoda bölcsességek, abba ne hagyd :)

énisfélek 2012.08.21. 23:33:41

És tessék mondani mi van olyankor távvásárlásilag, amikor pl Bertolli margarin a reklámújságban minden második héten van, a polcon meg kb egy éve nem láttam?

micsoda? 2012.08.21. 23:46:00

@sírjatok: Ja, bölcsész végzettség nélkül:D

Kara kán · http://karakan.blog.hu 2012.08.22. 00:09:00

Jöttem, hogy megmondjam a tuttit!

Webáruházban olyan háztartási cikket érdemes venni, amelynek cipelése nehéz.
Ilyenkor nyáron, amikor az ember vesz egyszerre 6 palack ásványvizet is, az 6x1,5 = 9 kg, és jól meg tudja terhelni a karokat. A napokban vásároltam két 3,5 kg-os mosógélt, és amíg hazajöttem gyalog (mert azért a séta is kéne), azt hittem leszakad a két karom. Persze volt még mellette másik 7 kiló egyéb.

Szerintem, a súlyos termékeket, amelyeket már kipróbáltál, vagyis ismételten vásárolsz, érdemes házhoz szállíttatni.

doktornyócker 2012.08.22. 07:07:36

Itthon a GRoby-val ugyanilyen egyszerű a vásárlás, ezért kár volt Angliába menni...A lakásodba behozzák a megrendelést ( nem az ajtó elé cseszik le ) , pontosak, és udvariasak, az áru meg friss...

DominoFX 2012.08.22. 07:59:55

Szeged akkor egy nagyon fejlett város, mert itt már 10 éve van Tuti ABC. 5000 Ft fölött ráadásul ingyen kihozzák a városon belül. www.tutiabc.hu/

protézisesh 2012.08.22. 08:36:43

@sírjatok: "az "ezért szeretem Angliát" címszó azt sugallja, mintha máshol ilyen nem lenne."

A paraszthajszálnyi különbség annyi, hogy EGÉSZ Angliában évek óta jól működi a rendszer és nem is drága, ellenben Mo-on csak Bp belvárosában elérhető, ott is drágán.

Mióta itt vidéken is van áram, meg internet, azóta mink falusiak is rácsodákozunk a világ dógaira...

borbelyzsuzsa 2012.08.22. 19:26:50

Annyi maradt ki az írásomból, hogy mivel így el lehet intézni a bevásárlást, az ember a szabadnapján nem kell, hogy ezzel törődjön. Ez a legjobb benne, és természetesen csak azokat a dolgokat érdemes megrendelni, amit nem kell kézbe venni, úgy megnézni. Mindenesetre megkönnyíti az életet. Tudom, hogy Magyarországon van a Groby, de aki nem Pesten él az nem is hallott róla. Vidéken (mint olvastuk Szegedet kivéve) nem nagyon vannak ilyen lehetőségek. Sok dolog van még ami miatt szeretem Angliát, ez az egyik. Akiknek félreérthető volt a cím, elnézését kérem.
süti beállítások módosítása