HTML

Brighton élete

Majdnem mindent felszámolva magunk mögött kijöttünk Brightonba egy jobb mindenség reményében. Egy 30-as házaspár újrakezdése.

Friss topikok

  • dusek: Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek. (2014.02.06. 14:59) Lengyel-magyar jóbarát
  • l.christa: Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!! (2013.12.20. 22:53) A várva várt:-)))
  • ___________________________ (törölt): Na, én ezzel 3 évig szenvedtem Birminghamben, a bőröndben hurcolt, aztán kincsként őrizgetett gyua... (2013.09.09. 13:43) Éhség (honvágy?)
  • borbelyzsuzsa: Hát igen, inkább egyék meg a maradékot, csak ne rám célozzanak az utcán:-)) (2013.05.14. 17:45) Mert a sirályok is éhesek
  • stleon: Igen, meglépetés volt itt Burgess Hil-ben is.Egész este autókat tologattunk egy enyhe emelkedőn.Mi... (2013.03.20. 10:16) A hó Brightonban

Címkék

Karácsony

borbelyzsuzsa 2012.12.26. 15:39

allatok_1356532327.jpg_640x480

Sokat gondolkodtunk idén, hogy mi is legyen a karácsonyi szokásokkal. Anno Pesten mindíg kis cserepes fenyőnk volt, amit az aluljáróban lehetett megvenni karácsony előtt pár nappal, majd elajándékoztuk kiültetésre. Békéscsabán az utolsó két karácsonykor majdnem egy méteres szintén cserepes fenyőnk volt amik azóta is ott nőnek Anyósom kertjében. Angliába költözködéskor persze az évek alatt összeszedett díszeinket ráhagyományoztam kishugomékra. Talán egy gömböt hagytam meg, de persze elfelejtettem hogy hova csomagoltam. Szóval tiszta lappal vártuk a karácsonyt. Az egyik boltban 8 fontért lehetett venni 100 darab gömböt, de addig halogattam a vásárlást, míg 24-én reggelre elfogytak a gömbök. Előző este szereztük be a képen látható két nagyobb rént. Név szerint Rudolf és Bimbó. Mind a két névnek film adta az alapját. (A helyes válaszadók között, akik tudják a filmek címeit ajándékot sorsolunk ki:-)) )

Így maradt a két rén kidíszítése. Idén eltekintettünk a karácsonyfától. és mivel eme két állatot nem akarjuk kidobni, így innentől kezdve egész évben velünk lesznek. Ők adják az alapot majd a húsvéthoz, a Királynő szülinapi ünnepségéhez, és minden más elküvetkező ünnephez.

Következő írásomban a karácsonyi arcukat mutatjuk be.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brightonelete.blog.hu/api/trackback/id/tr84982262

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása