HTML

Brighton élete

Majdnem mindent felszámolva magunk mögött kijöttünk Brightonba egy jobb mindenség reményében. Egy 30-as házaspár újrakezdése.

Friss topikok

  • dusek: Az egyik a St.James St.-en van ha nem tévedek. (2014.02.06. 14:59) Lengyel-magyar jóbarát
  • l.christa: Nemreg jottem Brightonba es nagyon tetszik!! (2013.12.20. 22:53) A várva várt:-)))
  • ___________________________ (törölt): Na, én ezzel 3 évig szenvedtem Birminghamben, a bőröndben hurcolt, aztán kincsként őrizgetett gyua... (2013.09.09. 13:43) Éhség (honvágy?)
  • borbelyzsuzsa: Hát igen, inkább egyék meg a maradékot, csak ne rám célozzanak az utcán:-)) (2013.05.14. 17:45) Mert a sirályok is éhesek
  • stleon: Igen, meglépetés volt itt Burgess Hil-ben is.Egész este autókat tologattunk egy enyhe emelkedőn.Mi... (2013.03.20. 10:16) A hó Brightonban

Címkék

Esik a hó

borbelyzsuzsa 2013.01.23. 17:23

havazas_1358957810.jpg_640x480

Múlt hét péntek is csak a szokásos lendülettel indult. Napok óta mondogatták, hoy esni fog a hó. De ha annyi ezer fontosom lett volna mint ahányszor ez el lett mondva november óta, akkor most lehet, hogy egy máltai üdülést foglalnék le éppen, aztán meg két Transzibériai expressz jegyet:-)) Szóval én nem hittem ennek. Amikor elkezdtem dolgozni minden rendben volt. Láttam h elkezdett szálingózni a hó, de gondoltam úgysem marad meg. Fél tíz előtt abba kellett hagyni a munkát, és fel kellett szórni a főbb közlekedési útvonalakat. Nem is ez volt az érdekes, hanem amikor megtudtuk, hogy mára vége a munkának. A buszok elvileg közlekedtek. Gyakorlatilag nem nagyon, vagyis éppen útfelújítás van az egyik forgalmas úton és közbejött a havazás is. Több mint két óránkba telt megtenni a máskor 30-40 perces utat. Ez volt az igazi vidámság.

Az iskolák bezártak, az emberek mentek a boltba krumplit, konzerv levest, kenyeret és bacont venni. Az utcán mindenki gumicsizmában volt. Persze sok olyan ember is akadt, aki akkor látott először havat. Mi meg csak nevettünk, hogy  ugyan, ez csak egy kis hó.

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://brightonelete.blog.hu/api/trackback/id/tr765039384

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása